پیکان میهمان خود را شکست داد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنیدبا تسکر از سایت ورزش3.
پیکان میهمان خود را شکست داد
نوشته شده در 3 / 9 / 1394
بازدید : 253
نویسنده : m.k.sh

به گزارش "دنیای ورزش" و به نقل از فارس، بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران یادواره 200 شهید والیبالیست از چهارشنبه 29 مهرماه آغاز شد. تیم والیبال پیکان تهران در هفته نخست این رقابت‌ها به مصاف آلومینیوم رفت و پس از کسب پیروزی 3 بر صفر راهی برزیل شد تا در جام باشگاه‌های جهان شرکت کند و به همین دلیل سه دیدارش در لیگ برتر به موقع برگزار نشد.

این تیم 27 آبان ماه در نخستین مسابقه معوقه به مصاف بانک سرمایه رفت و این حریف قدرتمند را نیز 3 بر صفر شکست داد. دومین مسابقه معوقه پیکان امروز از ساعت 17 در خانه والیبال تهران برگزار شد و پیکانی‌ها به مصاف آرمان ورزشی اردکان رفتند. این مسابقه در پایان با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 12 ، 25 بر 18 و 25 بر 21 به سود شاگردان پیمان اکبری خاتمه پیدا کرد.

پیکان که از چندین ملی‌پوش والیبال ایران همچون مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی، سامان فائزی، جواد معنوی‌نژاد، امیر غفور و مهدی مرندی در تیم خود بهره می‌برد، پیش از این بازی با 10 امتیاز از پنج مسابقه خود (چهار برد و یک شکست) در رتبه ششم جدول قرار داشت که با پیروزی امروز جمع امتیازهای خود را به عدد 13 رساند و با 5 پیروزی در مکان سوم قرار گرفت.

آرمان ورزشی ارکان هم پیش از این مسابقه با 8 امتیاز از سه پیروزی و سه شکست در رتبه نهم قرار داشت که با قبول شکست برابر پیکان جایگاهش تغییری نکرد.



:: موضوعات مرتبط: والیبال , ,
:: برچسب‌ها: پیکان , والیبال ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: